مطالب مرتبط:
بارش برف و باران در جاده های 27 استان/ مه گرفتگی در محور های شمالی کشور
بارش برف در جاده سمنان- دامغان+ فیلم و عکس
بارش برف جاده کندوان را سفید پوش کرد/ تردد آزاد است
ادامه بارش برف در جاده چالوس/ رانندگان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند
بارش برف و باران همراه با وزش باد، در بیشتر مناطق کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:352024-02-03اجتماعي

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با توجه به بارش برف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: بر اساس گزارش مرکز عملیات سازمان امداد و نجات کشور، - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را با توجه به بارش باران و برف تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: بر اساس گزارش مرکز عملیات سازمان امداد و نجات کشور، از مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته تا اواخر امشب 13 بهمن 1402، برف و کولاک 66 مورد، طوفان 14 مورد، سیل و آبگرفتگی 1 مورد، رخداد های به وقوع پیوسته در کوهستان 10 مورد بوده است که از این میان، از 1202 نفری که در برف و کولاک گرفتار شده بودند در محل مناسب اسکان داده شدند.

این عضو شورایعالی مدیریت بحران کشور افزود: بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، آخرین وضعیت راه های های کشور تا این لحظه در 13 بهمن 1402 در محور های شمالی تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ظفری بیان داشت: تردد روان در محور های هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است ضمناً محور های شمالی دارای بارش پراکنده برف و باران است.


برچسب ها: سازمان مدیریت بحران کشور - سازمان مدیریت بحران - مدیریت بحران - سازمان مدیریت - کشور - سازمان امداد و نجات - آخرین وضعیت
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با توجه به بارش برف

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با توجه به بارش برف