مطالب مرتبط:
برنامه وزارت علوم برای حضور پر شور و نشاط دانشگاهیان در انتخابات
افزایش آمادگی تولید نیروگاه های شرکت تولید نیروی برق تهران در 9 ماهه نخست امسال
افزایش 6 درصدی تامین برق مشترکان تهرانی در تابستان امسال
تشریح اقدامات وزارت علوم و بهداشت برای افزایش مشارکت دانشجویان در انتخابات
افزایش قیمت بنزین امسال انجام می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 17:202024-01-21سياسي

تاثیر حضور رأی اولی ها در افزایش شور و نشاط انتخابات امسال


فرماندار رزن با تأکید بر ترغیب و تشویق رأی اولی های شهرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: بی شک حضور رأی اولی ها می تواند در افزایش شور و نشاط فضای انتخابات مؤثر باشد.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن با تأکید بر ترغیب و تشویق رأی اولی های شهرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: بی شک حضور رأی اولی ها می تواند در افزایش شور و نشاط فضای انتخابات مؤثر باشد.

علی اصغر غفاری آثار یکشنبه یکم بهمن ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان رزن، بر ضرورت نگاه ویژه اداره کل نوسازی مدارس استان همدان به پروژه مدرسه خیرساز روستای خورونده این شهرستان تأکید کرد و گفت: مدرسه شش کلاسه خیرساز روستای خورونده بخش سردرود رزن در اردیبهشت ماه سال جاری کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی افزود: برای اجرای مدرسه شش کلاسه روستای خورونده، خیرین مدرسه ساز 40 درصد اعتبارات عمرانی این پروژه را برای اجرا تقبل کرده اند که با اجرای تعهد 40 درصدی توسط خیرین، ادامه و تکمیل پروژه را نوسازی مدارس و ملی خیرین مدرسه ساز انجام خواهند داد که در حال حاضر این تعهد خیرین محقق شده است.

غفاری آثار در ادامه با تأکید بر ترغیب و تشویق رأی اولی های شهرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: بی شک حضور رأی اولی ها در انتخابات امسال می تواند


برچسب ها: رأی اولی ها - مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات - شهرستان - مشارکت حداکثری - اداره کل نوسازی مدارس استان - فرماندار رزن
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر حضور رأی اولی ها در افزایش شور و نشاط انتخابات امسال

تاثیر حضور رأی اولی ها در افزایش شور و نشاط انتخابات امسال