مطالب مرتبط:
در انگلستان دوره ملکه ویکتوریا اگر مردی آستینش را بالا می زد، خانم ها از شدت شرم غش می کردند!
دوره تخصصی حقوق انتخابات مبتنی بر منظومه فکری رهبر انقلاب برگزار می شود
دوره توانمندسازی هادیان سیاسی به میزبانی زنجان برگزار می شود
گزارش تصویری از جلسه هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار
دوره آموزشی و مهارتی آشنایی با گیاهان دارویی در مهران برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 15:152024-01-23سياسي

چگونه در دوره های تورلیدری شرکت کنیم


اگر از آن دست افرادی هستید که به سفر کردن و همسفر شدن با افراد علاقه دارید و می خواهید به عنوان یک تورلیدر در این زمینه فعالیت و کسب درآمد کنید، - موسسه آوای طبیعت گلستان به شما کمک خواهد کرد.

تورلیدر چه وظایفی دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبسایت آوای طبیعت گلستان، تورلیدر یا همان راهنمای گردشگری به شخصی گفته می شود که مسئولیت سفر مسافران را از ابتدا تا انتهای سفر بر عهده دارد.

تورلیدر وظیفه دارد تمامی هماهنگی های لازم را از جمله هماهنگی با اقامتگاه، راننده و… را انجام داده و تجربیات خود را به همراه اطلاعات ضروری درباره محل مورد بازدید به مسافران ارائه کند.

دوره راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی یکی از دوره های مصوب وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دوره راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی است که به نام تورلیدری تاریخی فرهنگی نیز شناخته می شود.

محور این دوره درباره چگونگی سفر در بستر تاریخی و اجتماعی و همچنین موضوعات فرهنگی است که متقاضیان در این زمینه آموزش های لازم را می بینند.

اگر می خواهید به عنوان راهنمای سفرهای ایرانگردی و جهانگردی مهارت های فردی خود را تقویت کنید و در این زمینه به یک شخص متخصص تبدیل شوید، آوای طبیعت گلستان کمک بسیاری به شما می کند.


برچسب ها: تورلیدر - طبیعت گلستان - دوره - ایرانگردی - جهانگردی - راهنمای گردشگری - گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در دوره های تورلیدری شرکت کنیم

چگونه در دوره های تورلیدری شرکت کنیم