مطالب مرتبط:
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: سردرگمی مردم در بحث ته لنجی قابل قبول نیست
سردرگمی نانوایان، تنها ثمره طرح غیرکارشناسی هوشمندسازی!
هوای اصفهان در شرایط قابل قبول ثبت شد
خدمت به مردم و جهاد تبیین توطئه دشمنان را خنثی می کند
شناخت نیازهای مردم از ضرورت های برنامه ریزی فرهنگی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 18:312024-01-24سياسي

سردرگمی مردم برای کالای ته لنجی قابل قبول نیست


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه سردرگمی مردم در بحث ته لنجی قابل قبول نیست، گفت: اگر در موضوع ته لنجی تفسیر بد از قانون وجود دارد باید درست کرد و اگر خلا قانونی وجود دارد هم باید مرتفع شود، -  گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح عصر امروز در نشست با مسوولان شهرستان دیر در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان با ابلاغ سلام رییس قوه قضاییه، اظهار دشت: امیدوارم همه در راستای اجرای عدالت امیرالمومنین(ع) گام برداریم.

وی افزود: امروز باتوجه به سفر رییس قوه قضاییه به استان بوشهر، به نمایندگی از وی به شهرستان دیر آمده ام تا مشکلات مردم این شهر و منطقه و همکارانم در دادگستری و سایر سازمان های وابسته را بشنوم و در حد مقدورات پاسخ دهم یا منعکس کنم.

پورخاقان درباره مشکلات زمین های خورخندل شهر دیر، گفت: براساس حکمی که صادر شده راه و شهرسازی مالکیت دارد اما از دولت آیت الله رییسی که دغدغه تامین مسکن مردم دارد، انتظار است مشکل این 700 نفری که این اراضی را خریداری کرده اند و امروز خیلی ها در آن سکونت دارند و رفع تصرف مشکلاتی برای آنها ایجاد می کند با مصالحه به نفع مردم ختم به خیر شود.


برچسب ها: سازمان قضایی نیروهای مسلح - رییس قوه قضاییه - نیروهای مسلح - سردرگمی مردم - شهرستان - رییس سازمان - شهرستان دیر
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی مردم برای کالای ته لنجی قابل قبول نیست

سردرگمی مردم برای کالای ته لنجی قابل قبول نیست