مطالب مرتبط:
استاندار کردستان: مشارکت حداکثری در انتخابات دست ما را برای مطالبه گری باز می کند
قالیباف: مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو خیلی مهم است
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات باعث پیشرفت و تشکیل مجلس قوی می شود/ مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند
دعوت حاج مهدی رسولی از مردم برای مشارکت در انتخابات/ اگر به میدان نیایی اقلیت خوشحال می شود
شرکت در انتخابات عامل تحقق اراده مردم است/ احزاب با رقابت سالم مشارکت را افزایش دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 11:502024-02-11سياسي

معاون قوه قضاییه: گام بعدی مشارکت حداکثری در انتخابات است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: گام بعد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی مشارکت حداکثری در انتخابات است.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: گام بعد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه با حضور در راهپیمایی 22بهمن در با بیان اینکه مردم همواره از مسئولین جلوتر هستند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی مثل هر سال غافلگیر کننده و بسیار شگفت انگیز است.

وی افزود: مردم می دانند که علی رغم همه کاستی هایی که ممکن است در حوزه های اقتصادی و سایر موارد وجود داشته باشد این انقلاب برای خودشان است و با تلاششان در صحنه های مختلف این انقلاب و اسلام را برای خود حفظ می کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه گفت: امروز شاهد حضور بسیار دشمن شکن مردم در خیابان ها هستیم، پس از چهل و پنج سال از گذشت انقلاب همچنان شاهد هستیم حتی کسانی که انقلاب را ندیده اند همچون پدران و پدر بزرگ های خود در صحنه حضور پیدا می کنند.

جهانگیر ادامه داد: این حضور ملت که نشان دهنده وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه و اسلام ناب است کمک می کند تا دشمن نتواند از طرق مختلف با کید خود مردم را ناامید کند.


برچسب ها: مشارکت حداکثری در انتخابات - معاون اجتماعی - قوه قضاییه - مشارکت حداکثری - راهپیمایی - پیشگیری از وقوع جرم - حضور باشکوه مردم
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه: گام بعدی مشارکت حداکثری در انتخابات است

معاون قوه قضاییه: گام بعدی مشارکت حداکثری در انتخابات است