مطالب مرتبط:
انتقاد مجید انصاری از شورای نگهبان: خلاف توقع بود
پیشنهاد عجیب به شورای نگهبان
ببینید | انتقاد تند روی آنتن تلویزیون به رد صلاحیت ها: روحانی را با 24 میلیون رای رد صلاحیت می کنید؟ شورای نگهبان صلاحیتش را از کجا می گیرد؟
واکنش شورای نگهبان به رد صلاحیت رقبای رییسی در خراسان جنوبی
واگنش تلویحی سخنگوی شورای نگهبان به رقابت رییسی با خودش در خراسان جنوبی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 00:252024-01-27سياسي

شورای نگهبان در هر دوره براساس مستندات و مدارک تصمیم گیری می کند


سید محمد حسینی درباره علت ردصلاحیت حسن روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان گفت: وی در دوره ریاست جمهوری در موارد متعددی درباره سیاست های کلی نظام اقدامات قابل تأملی داشت و البته شورای نگهبان نیز در هر دوره براساس مستندات و مدارک تصمیم گیری می کند.

- سید محمد حسینی درباره علت ردصلاحیت حسن روحانی برای انتخابات مجلس خبرگان گفت: وی در دوره ریاست جمهوری در موارد متعددی درباره سیاست های کلی نظام اقدامات قابل تأملی داشت و البته شورای نگهبان نیز در هر دوره براساس مستندات و مدارک تصمیم گیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در همایش طرح ملی اعتلا و در جمع اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با ارائه آمار مقایسه ای به تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها پرداخت و گفت: سال جاری میلادی انتخابی ترین سال در سطح جهان است و در این سال بیش از 60 انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد و در آن بالغ بر 2 میلیارد نفر در سطح جهان پای صندوق های رای خواهند رفت لذا از منظر جهانی نیز بازتاب مشارکت مردم کشورمان در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود چرا که این حضور به لحاظ مردمی بودن نظام مقایسه خواهد شد، از این منظر نیز وظیفه و مسئول


برچسب ها: تصمیم گیری می کند - سید محمد حسینی - انتخابات مجلس خبرگان - شورای نگهبان - سیاست های کلی نظام - تصمیم گیری - محمد حسینی
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان در هر دوره براساس مستندات و مدارک تصمیم گیری می کند

شورای نگهبان در هر دوره براساس مستندات و مدارک تصمیم گیری می کند