مطالب مرتبط:
گام متفاوت نمایشگاه «رسانه های ایران» برای حفظ محیط زیست
اکالیپتوس درختی با خاصیت درمانی اما بیمارکننده محیط زیست
روایت نزدیکان هیتلر از زندگی و مرگش / درگیری یک صهیونیست با زن هندی سر لباسش! / آیا محیط کاری انسان را به کشتن می دهد؟ / شرایط جوی در سیارات دیگر چگونه است؟
استفاده از سازه های سازگار با محیط زیست در غرفه های بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران / گام متفاوت نمایشگاه رسانه های ایران برای حفظ محیط زیست
آغاز نشست حکمرانی دینی و محیط زیست و منابع طبیعی / پخش زنده از حوزه نیوز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-31اجتماعي

تاثیر سبک زندگی بر حفاظت از محیط زیست


عضو هیات علمی گروه محیط زیست و دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اهمیت سبک زندگی صحیح برحفظ محیط زیست، گفت: برای حفظ محیط زیست با توجه به بحران آب در کشور باید در مصرف روزانه از هدر رفت آب جلوگیری شود و بیشتر از آب شهری استفاده .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو هیات علمی گروه محیط زیست و دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اهمیت سبک زندگی صحیح برحفظ محیط زیست، گفت: برای حفظ محیط زیست با توجه به بحران آب در کشور باید در مصرف روزانه از هدر رفت آب جلوگیری شود و بیشتر از آب شهری استفاده شود تا مصرف بطری به حداقل برسد.

علی جعفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره اینکه تنها دو درصد از سطح زمین، مساحت شهرهاست، اظهار کرد: حدود 75 درصد از منابع جهان در شهرها مصرف می شود و تقریباً منشاء 80 درصد دی اکسیدکربن جهان مربوط به شهرها است.

وی با بیان اینکه 40 درصد کل انرژی در شهرها مصرف می شود، افزود: مشکل اصلی محیط زیست بیشتر در شهرها پدید می آید.

جعفری تاکید کرد: اگر شهرها را کانون بحران های محیط زیست در نظر بگیریم بدین معنا نیست که در روستاها مشکل محیط زیستی وجود ندارد اما بیشتر مشکلاتی که در روستاها وجود دارد مرتبط با شهرها است.


برچسب ها: محیط زیست - حفظ محیط زیست - زیست - محیط - دانشگاه شهرکرد - سبک زندگی - عضو هیات علمی
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر سبک زندگی بر حفاظت از محیط زیست

تاثیر سبک زندگی بر حفاظت از محیط زیست