مطالب مرتبط:
افزایش 50 درصدی نرخ صدور پروانه بهره برداری شرکت های حمل و نقل در سال 1403
نرخ توقف در پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال 1403 تعیین شد
جزییات نرخ توقف در پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال 1403
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال 1403 سه درصد تعیین شد
نرخ حق الوکاله بانک سپه برای سال 1403 سه درصد تعیین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 21:102024-02-18سياسي

اعلام نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز در سال 1403


در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز موارد مختلفی به تصویب رسید که از جمله آنان می توان به اعلام نرخ کرایه جابه جایی مسافر شامل انواع ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی و پیوستن شهرداری شیراز به طرح «از مزرعه تا سفره» اشاره کرد.

- ایسنا/فارس در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز موارد مختلفی به تصویب رسید که از جمله آنان می توان به اعلام نرخ کرایه جابه جایی مسافر شامل انواع ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی و پیوستن شهرداری شیراز به طرح از مزرعه تا سفره اشاره کرد.

یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 29 بهمن با حضور چندین نفر از اعضا برگزار شد و در آن لوایح و طرح های مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه لایحه شهرداری شیراز، درخصوص نرخ کرایه جابه جایی مسافر در شبکه حمل و نقل مسافر شامل ناوگان اتوبوس و مینی بوس در سال 1403، ارسالی از کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورا با حضور 9 نفر اعضای شورا بررسی و مستند به ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 و اصلاحات بعدی آن مواردی به تصویب رسید.

بر این اساس، نرخ کرایه جابه جایی مسافر شامل انواع ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی در شبکه حمل و نقل مسافر حمل و نقل شهر شیر


برچسب ها: شورای اسلامی شهر شیراز - شورای اسلامی شهر - شهرداری شیراز - ناوگان اتوبوس - شیراز - شورای اسلامی - ناوگان اتوبوسرانی
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز در سال 1403

اعلام نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز در سال 1403