مطالب مرتبط:
نحوه دریافت اینترنت رایگان 22 بهمن اعلام شد + کد فعالسازی
چجوری اینترنت رایگان 22بهمن را فعال کنیم| ذاهنمای فعالسازی بسته اینترنت رایگان 22بهمن
چجوری اینترنت رایگان 22بهمن را فعال کنیم| با خوندن این مطلب سریع اینترنت رایگان 22بهمن و فعال کن
بازدید رایگان از موزه های خراسان جنوبی در 22 بهمن
اینترنت نسل پنجم در قزوین راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 09:302024-02-07سياسي

تماشای محتوای تلوبیون با اینترنت رایگان از 22 بهمن


با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان صداوسیما و شرکت مخابرات ایران، اینترنت مصرفی شش میلیون مشترک اینترنت ثابت مخابرات برای مشاهده محتوای تلوبیون از 22 بهمن و فعلا به مدت شش ماه رایگان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سه شنبه 17 بهمن ماه 1402 با حضور رییس رسانه ملی، آیین امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان سازمان صداوسیما و شرکت مخابرات ایران به نمایندگی غلام رضا نوری، معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما و مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

تفاهم یادشده در 12 بند مبتنی بر همکاری و هم افزایی توسعه محور و در چارچوب بازه زمانی پنج ساله است که امضا شده و اجرایی می شود و در گام نخست از اجرای آن، حجم داده مصرفی مشترکین مخابرات (اینترنت ثابت) برای مشاهده محتوای ویدئویی تلوبیون و نیز بهره برداری از زیرساخت ایران صدا رایگان خواهد شد.

 تامین محتوای سالم مأموریت اساسی رسانه ملی پیمان جبلی، رییس رسانه ملی در این آیین، با اشاره به دغدغه های فرهنگی مشترک و مشابه دو حوزه زیرساخت و رسانه ملی گفت: طبیعت و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی پیشرفت همراه با آرمان و اهداف بلند بوده است.

وی افزود: حضرت امام(ره) پایه انقلاب را برپایه پیشرفت بر مبنای آرمان های اصیل بنا نهاده که تبدیل به گفتمان انقلاب اسلامی شده است.


برچسب ها: شرکت مخابرات ایران - سازمان صداوسیما - امضای تفاهم نامه همکاری - مخابرات ایران - مخابرات - شرکت مخابرات - تفاهم نامه همکاری
آخرین اخبار سرویس:

تماشای محتوای تلوبیون با اینترنت رایگان از 22 بهمن

تماشای محتوای تلوبیون با اینترنت رایگان از 22 بهمن