مطالب مرتبط:
دستگیری فیشنگ کار 15 ساله در کرج / کشف سه هزارکارت بانکی درکشور
کشف 50 کیلو گنج در خانه پیرزن گدا +عکس
کشف 168 کیلو تریاک در صندوق عقب پژو (+عکس)
دستگیری سوداگران مرگ با بیش از 26 کیلوگرم تریاک
دستگیری دزد موتورسوار؛ وقتی همه مردم سر دزد ریختند/ ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:502024-01-31حوادث

کشف 68 کیلو حشیش در شهریار و دستگیری یک زن و مرد


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: خودروی حامل موادمخدر در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار متوقف و با دستگیری 2 سرنشین آن شامل یک مرد و یک زن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ حسین زلفخانی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، اخباری از حمل موادافیونی در یک دستگاه خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی غرب استان تهران به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تعقیب و مراقبت ماموران انتظامی و هماهنگی مقام قضایی خودروی حامل موادمخدر در یکی از محورهای منتهی به شهرستان شهریار متوقف و با دستگیری 2 سرنشین آن شامل یک مرد و یک زن، 68 کیلو و 700 گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ زلفخانی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران منتقل شدند.

پایان پیام/


برچسب ها: پلیس مبارزه با موادمخدر - غرب استان تهران - مبارزه با موادمخدر - استان تهران - موادمخدر - فرماندهی انتظامی - شهرستان شهریار
آخرین اخبار سرویس:

کشف 68 کیلو حشیش در شهریار و دستگیری یک زن و مرد

کشف 68 کیلو حشیش در شهریار و دستگیری یک زن و مرد