مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 18:252024-02-19اقتصادي

ضرب الاجل یگ هفته ای استاندار گیلان برای تعیین تکلیف فولاد خزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کارخانه فولاد خزر با وجود 400 کارگر و ظرفیت تولید سالیانه 700 هزار تن شمش فولادی یکسالی است که به علت بدهی های بیشمار به بخش های مختلف از جمله برق، - استاندار گیلان با بیان اینکه استانداری و کارگروه رفع موانع تولید به عنوان مطالبه گر برای رفع مشکلات کارخانه ذوب آهن فولاد خزر هستند، گفت: این شرکت باید ظرف هفته جاری، مدیرعامل، هیئت مدیره و سهامداران خود را مشخص کرده تا به معیشت کارگران این کارخانه آسیب کمتری وارد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کارخانه فولاد خزر با وجود 400 کارگر و ظرفیت تولید سالیانه 700 هزار تن شمش فولادی یکسالی است که به علت بدهی های بیشمار به بخش های مختلف از جمله برق، گاز و بدهی های بانکی، تعطیل شده و هیچ گونه فعالیت مدون نداشته و کارگران و متخصصان این کارخانه در بلاتکلیفی به سر می برند.

  شرایط حاکم بر بازار و همچنین مشکلاتی مانند قطعی برق و گاز که مزید بر علت شده از 19 دی ماه سال گذشته دچار اختلال در فعالیت تولیدی و نیمه فعال شود.

  پروازی بودن مدیران، اختلاف اعضای هیئت مدیره کارخانه، بدهی 480 میلیارد تومانی این کارخانه به بانک های عامل استان و همچنین بدهی 230 میلیارد تومانی به شرکت برق منطقه ای و پنج میلیارد و 600 میلیون تومانی به شرکت گاز منجر به تعطیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یگ هفته ای استاندار گیلان برای تعیین تکلیف فولاد خزر

ضرب الاجل یگ هفته ای استاندار گیلان برای تعیین تکلیف فولاد خزر