مطالب مرتبط:
انتخاب افراد اصلح به اقتدار و امنیت نظام کمک می کند
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی: توجه به توسعه دریا اقتدار کشور را درپی دارد
معاون هماهنگ کننده ارتش: توجه به توسعه دریا اقتدار کشور را در پی دارد
اسراییل از گرسنگی برای بیرون راندن ساکنان غزه بهره می برد
علیرضا جهانبخش: بازی با امارات برای نشان دادن اقتدار تیمی و هدف ما بسیار مهم بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:002024-01-30سياسي

امیر سیاری: در سایه امنیت و اقتدار می توان از عرصه دریا بهره برد


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر امنیت دریا در برخی نقاط برقرار نباشد اقتصاد کشور با مشکل مواجه می شود در سایه امنیت و اقتدار می توان از عرصه دریا بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، توسعه دریا محور را یکی از نیازهای اساسی کشور دانست و اظهار کرد: دریا با برخوداری از ظرفیت های خدادادی می تواند نقش مهمی را در اقتصاد کشور و رفع نیازهای مختلف کشور ایفا کند.

وی با اشاره به محورهای مختلف بهره گیری از ظرفیت دریاها در دنیا گفت: در کشور آنطور که باید و شاید از این ظرفیت استفاده نشده است.

سیاری به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری به روسای قوا اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد این سیاست در دستور کار قرار گیرد و با استفاده از ظرفیت های خدادادی موجب پیشرفت هر چه بیشتر کشور فراهم شود.

وی اجرایی شدن توسعه دریا محور را منوط شناخت و تعریف اهمیت دریا، اقتصاد دریا و فرهنگ دریایی دانست و گفت: اگر آشنایی با فرهنگ دریایی صورت نگیرد نمی توان به توسعه دریا محور دست یافت.


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - معاون هماهنگ کننده ارتش - دریا - جمهوری اسلامی ایران - ارتش جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - اقتصاد کشور
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری: در سایه امنیت و اقتدار می توان از عرصه دریا بهره برد

امیر سیاری: در سایه امنیت و اقتدار می توان از عرصه دریا بهره برد