مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 17:352024-01-24اجتماعي

نقاط قوت و چالش های قانون هوای پاک چیست؟


رییس مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست به تشریح نقاط قوت قانون هوای پاک مانند گسترش تکلیف معاینه وسایل نقلیه موتوری به تمام شهرها و چالش های آن مثل استفاده نامناسب از دسته بندی منابع آلایندگی هوا پرداخت.

- رییس مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست به تشریح نقاط قوت قانون هوای پاک مانند گسترش تکلیف معاینه وسایل نقلیه موتوری به تمام شهرها و چالش های آن مثل استفاده نامناسب از دسته بندی منابع آلایندگی هوا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن کاوه فیروز در صد و پنجاه و پنجمین نشست علمی-تخصصی با عنوان آلودگی هوا؛ چالش ها و راهکارهای عملیاتی که در مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری امروز برگزار شد، ابتدا به سیاست های کلی محیط زیست اشاره کرد و گفت: برای اجرای این سیاست های محیط زیست در قالب قانون هوای پاک 20 دستگاه مسئول اجرای قانون هوای پاک هستند.

وی افزود: مواردی از قبیل پیش بینی ارتقای استاندارد آلایندگی وسایل نقلیه موتوری، گسترش تکلیف معاینه وسایل نقلیه موتوری به تمام شهرها، لزوم استاندارد بودن تمام انواع سوخت تولیدی و وارداتی کشور و ممنوعیت انتشار امواج رادیویی و الکترومغناطیسی فراتر از حد مجاز از جمله نقاط قوت قانون هوای پاک به شمار می رود البته این قانون چالش هایی نیز دارد که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط قوت و چالش های قانون هوای پاک چیست؟

نقاط قوت و چالش های قانون هوای پاک چیست؟