مطالب مرتبط:
برنامه ریزی برای تأمین 2 هزار دستگاه اتوبوس برای توسعه ناوگان حمل ونقل جاده ای
برنامه ریزی برای تأمین 2 هزار دستگاه اتوبوس برای توسعه ناوگان حمل ونقل جاده ای - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
برنامه واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس برای توسعه ناوگان حمل ونقل جاده ای
برنامه واردات 2 هزار دستگاه اتوبوس برای توسعه ناوگان حمل ونقل جاده ای
ایستگاه های اتوبوس واحد درون شهری در زابل راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 12:502024-01-27سياسي

برنامه ریزی برای تأمین 2000 دستگاه اتوبوس برون شهری


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موضوع واردات ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر برون شهری گفت: برای تأمین 2000 دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده است.

- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موضوع واردات ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر برون شهری گفت: برای تأمین 2000 دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال هادیان فر در نشست هم اندیشی با رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیران این سازمان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز امروز کشور به کارهای جهادی و بزرگ گفت: این روحیه خدمت رسانی و جهادی در بدنه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با وجود فعالیت شبانه روزی و مستمر در شرایط گرما و سرمای طاقت فرسا توسط نیروهای این سازمان مشهود است.

هادیان فر تسهیل در جابه جایی بار و مسافر را وظیفه ذاتی وزارت راه و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برشمرد و افزود: مدیران باید با اقدامات تحولی و ماندگار، به دنبال تحول آفرینی و برداشتن گام های بزرگ باشند.

وی گسترش، مدیریت، توسعه و نظارت بر سامانه های مدیریتی را اولویتی مهم خواند و تأکید کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارات دولتی و گستردگی دامنه خدمات و اقدامات، باید از ظرفیت بخش خصوصی در سیاستگذاری ها و ارائه خدمات به نحو مطلوب بهره برد و دولت باید با سیاستگذاری، موانع پیش ر


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری و حمل - معاون وزیر راه و شهرسازی - حمل ونقل جاده ای - سازمان راهداری - حمل ونقل - وزیر راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تأمین 2000 دستگاه اتوبوس برون شهری

برنامه ریزی برای تأمین 2000 دستگاه اتوبوس برون شهری