مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-12اقتصادي

4000 شرکت هنوز به حساب واحد خزانه متصل نشده اند


حساب واحد خزانه که قرار است در آن حساب همه دستگاه های دولتی تجمیع شود و انضباط مالی و شفافیت ایجاد کند، اکنون نهایی و زیرساخت های آن فراهم شده است تا حدود 4000 دستگاه باقی مانده که عمدتا زیر مجموعه وزارت نفت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند هم به حساب واحد خزانه متصل شوند.

- حساب واحد خزانه که قرار است در آن حساب همه دستگاه های دولتی تجمیع شود و انضباط مالی و شفافیت ایجاد کند، اکنون نهایی و زیرساخت های آن فراهم شده است تا حدود 4000 دستگاه باقی مانده که عمدتا زیر مجموعه وزارت نفت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند هم به حساب واحد خزانه متصل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرم -- سخنگوی دولت - هفته گذشته در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد که با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، حساب واحد خزانه نهایی و زیرساخت های مسئله پرداخت به ذی نفع نهایی، فراهم شده است.

به گفته او، در جلسه هیئت دولت گزارشی از اقدامات انجام شده دستگاه ها در زمینه حساب واحد خزانه و پرداخت به ذی نفع نهایی، ارائه شده است و رییس جمهور تاکید دارد از این ظرفیت قانونی برای ارتقای شفافیت، نظارت پذیری و تسریع در اقدامات اجرایی و جلوگیری از خلق پول استفاده شود.

حساب واحد خزانه چیست و چه مزایایی دارد؟ حساب واحد خزانه، به معنای تجمیع حساب های بانکی تمامی دستگاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 شرکت هنوز به حساب واحد خزانه متصل نشده اند

4000 شرکت هنوز به حساب واحد خزانه متصل نشده اند