مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 18:402024-01-23اقتصادي

راه اندازی حسابداری «پیمان» در شهرداری تهران


مدیر کل امور مالی و اموال شهرداری تهران از راه اندازی حسابداری «پیمان» به عنوان نقطه اتصال سامانه صورت وضعیت ها با سیستم حسابداری خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی رضایی فر مدیر کل امور مالی و اموال شهرداری تهران گفت: یکی از معضلات شهرداری تهران در مباحث قراردادهای پیمانکاری که همواره با آن مواجه بوده مربوط به اطلاعات مالی قرارداد از زمان انعقاد تا هنگام پرداخت و تسویه بوده است که در این خصوص با راه اندازی سامانه جامع معاملات و سامانه صورت وضعیت ها، بخشی از فرآیند انجام شد، ولیکن به منظور یکپارچگی سامانه ها و اخذ گزارشات مرتبط، زیر سیستم حسابداری پیمان به عنوان نقطه اتصال سامانه صورت وضعیت ها با سیستم حسابداری راه اندازی شد.

وی افزود: سیستم اطلاعات حسابداری پیمان به عنوان یکی از مهم ترین زیر مجموعه سیستم های مالی است، به نحوی که اطلاعات مالی گوناگونی را در اختیار استفاده کنندگان این نوع اطلاعات، به ویژه مدیران هر واحد قرار می دهد، این اطلاعات باید به گونه ای باشد تا در فرآیند تصمیم گیری مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر کل امور مالی و اموال شهرداری تهران اظهار داشت: همچنین به جهت نیاز تمامی واحدهای شهرداری تهران به ارائه گزارشات کاملی از اطلاعات مالی قراردادهای هزینه ای، صورت وضعیت های ثبت شده و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی حسابداری «پیمان» در شهرداری تهران

راه اندازی حسابداری «پیمان» در شهرداری تهران