مطالب مرتبط:
آماده باش پدافند موشکی روسیه برای مقابله با حملات ناتو در لنینگراد/کشته شدن 130 فرانسوی در اوکراین/واکنش روسیه به طرح ترامپ درباره صلح در اوکراین
طب سنتی / شوره سر را در خانه درمان کنید
درگیری مرگبار پدر و پسر به خاطر هزینه درمان مادر
جزییات رایگان شدن هزینه درمان کودکان زیر 7 سال + فیلم
فوق العاده خاص وزارت بهداشت که پرستاران و کادر درمان را خوشحال کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-23سياسي

فعالیت 130 مرکز درمان اعتیاد در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه 130 مرکز مشغول به ارائه انواع درمان اعتیاد در سطح استان هستند، گفت: این مراکز به صورت علمی و انجام بازآموزی روش های جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با حضور علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان و اعضای کمیته ظهر امروز در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد.

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با تبریک فرا رسیدن ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و نامگذاری این روز به نام روز مددکار و با اشاره به چند وجهی بودن مسایل اجتماعی، گفت: مسایل اجتماعی مقوله هایی هستند که علل و عوامل متعدد دارند.

وی تصریح کرد: راه برون رفت از آسیب های اجتماعی در جامعه یک مدیریت علمی و عقلایی را می طلبد و باید از توان و ظرفیت مردم برای حل معضلات اجتماعی بهره ببریم.

مدیرکل بهزیستی مازندران اعتیاد به مواد مخدر را از مخرب ترین آسیب های اجتماعی در جوامع دانست و افزود: اعتیاد به مواد مخدر بنیان خانواده ها را متزلزل می سازد به همین جهت باید با اتحاد و همدلی همگانی به امر پیشگیری و مبارزه با آن پرداخت.


برچسب ها: مازندران - مدیرکل بهزیستی مازندران - مدیرکل بهزیستی - مبارزه با مواد مخدر - بهزیستی - شورای هماهنگی - درمان اعتیاد
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 130 مرکز درمان اعتیاد در مازندران

فعالیت 130 مرکز درمان اعتیاد در مازندران