مطالب مرتبط:
این رمال شیطان صفت را شناسایی کنید/ عکس
عکس: این مرد شیطان صفت را شناسایی کنید | زنان و دختران جوان در دام کثیف مرد رمال
رمال شیطان صفت را شناسایی کنید
رمال شیطان صفت دستگیر شد + عکس
رمال شیطان صفت را شناسایی کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-24حوادث

این رمال شیطان صفت را شناسایی کنید (+عکس)


متهم در همان ابتدا به سرقت و آزار و اذیت زنان در نقش یک رمال اعتراف کرده است و با دستور قضایی انتشار تصویر بدون پوشش متهم برای شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در بررسی های اولیه، اطلاعاتی از این مرد جوان به دست نیامد تا اینکه با روش های کشف جرم و تجمیع پرونده های مشابه مشخص شد که متهم به دفعات مرتکب سرقت به همین شیوه شده است و تعدادی از زنان جوان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

  این مقام انتظامی گفت: با به دست آمدن این سرنخ ها تحقیقات پلیسی تکمیل و ماموران موفق شدند با انجام چندین عملیات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در شهرستان ری شناسایی کنند و پس از هماهنگی های قضایی، این شیاد در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

  سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهم در همان ابتدا به سرقت و آزار و اذیت زنان در نقش یک رمال اعتراف کرده است و با دستور قضایی انتشار تصویر بدون پوشش متهم برای شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

  وی از شهروندان خواست: در صورتی که بدین شیوه در دام سرقت یا آزار و اذیت و دیگر جرایم احتمالی این مرد فریبکار قرار گرفته باشند متهم را شناسایی کنند و برای تشکیل پرونده و پیگیری شکایتشان به پلیس اطلاعات شهرستان ری واقع در خیابان فداییان اسلام


برچسب ها: آزار و اذیت - فرمانده انتظامی شهرستان - شناسایی - متهم - شهرستان ری - فرمانده انتظامی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

این رمال شیطان صفت را شناسایی کنید (+عکس)

این رمال شیطان صفت را شناسایی کنید (+عکس)