مطالب مرتبط:
اتفاق عجیب در پایان بازی پرسپولیس ، آلومینیوم/ تبدیل زیمن بازی به میدان جنگ/مهمان ناخوانده ستره پرسپولیس را مجروح کرد!+سند
کشتی آزاد قهرمانی اروپا/ توقف تانک روس پشت دیوارهای بخارست!
درخواست عجیب نماینده جنجالی / بنزین 26 هزار تومان شد!
وقوع سرقت عجیب در بهشت زهرای تهران خبرساز شد!
هشدار هواشناسی درباره یک اتفاق نادر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 20:202024-02-15ورزشي

اتفاق عجیب در فرودگاه رومانی/ تانک روس به مسکو دیپورت شد!


رییس فدراسیون کشتی روسیه از بی ثمر بودن مذاکرات با مسئولان رومانی خبر داد و گفت: عبدالرشید سعدالله یف به مسکو باز می گردد و غایب بزرگ روسیه در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی اروپا خواهد بود.

- اتفاق عجیب در فرودگاه رومانی/ تانک روس به مسکو دیپورت شد! رییس فدراسیون کشتی روسیه از بی ثمر بودن مذاکرات با مسئولان رومانی خبر داد و گفت: عبدالرشید سعدالله یف به مسکو باز می گردد و غایب بزرگ روسیه در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی اروپا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رغم اینکه دولت رومانی برای عبدالرشید سعدالله یف کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد روسیه و دارنده 7 طلای جهان و المپیک ویزای ورود به این کشور برای حضور در رقابت های قهرمانی اروپا را صادر کرده بود اما در زمان ورود تیم ملی روسیه به خاک این کشور از ورود سعدالله یف به رومانی ممانعت شد.

میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه درباره این اتفاق گفت: با مسئولان برگزاری مسابقات تماس گرفتیم و خواستار حل این مشکل شدیم اما آن ها قدرتی برای حل این اقدام دولت رومانی نداشتند.

نکته عجیب اینجاست که سعدالله یف پیش از پرواز به سمت بخارست به اسپانیا رفت و در آنجا هیچ سوال یا ممانعتی وجود نداشت.


برچسب ها: رییس فدراسیون کشتی روسیه - عبدالرشید سعدالله یف - فدراسیون کشتی روسیه - رییس فدراسیون کشتی - کشتی آزاد قهرمانی اروپا - فدراسیون کشتی - رییس فدراسیون
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق عجیب در فرودگاه رومانی/ تانک روس به مسکو دیپورت شد!

اتفاق عجیب در فرودگاه رومانی/ تانک روس به مسکو دیپورت شد!