مطالب مرتبط:
کاخ سفید: مذاکرات آزادی گروگان ها در غزه با پیشرفت همراه است
کاخ سفید: مذاکرات آزادی گروگان ها در غزه با پیشرفت همراه است
گفتگوی سالیوان با قطری ها درباره آزادی اسرا
آزادی 4 زندانی با پول های دزدی!
مرگ گروگانگیر و آزادی گروگان در کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:002024-01-31سياسي

انتخابات از مصادیق احترام به آزادی اجتماعی است


انتخابات یکی از مصادیق احترام به آزادی اجتماعی است و مشارکت آگاهانه و حداکثری مردم امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، ایمان شکوهیان ظهر امروز در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات در سالن جلسات فرمانداری انتخابات را فریضه واجب الهی و مصداق امر به معروف دانست و افزود: در سال های پس از انقلاب، دشمن ثابت کرده همواره به دنبال ترویج منکرات بوده و در فضای مجازی و حقیقی جامعه با القای ناامیدی، سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای داشته است.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات قطعاً معروف است و همگان در زمینه تشویق و ترغیب مردم در زمینه شرکت در انتخابات وظیفه دارند زیرا اگر امر به معروف در جامعه ای فراموش شود تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

دادستان شهرستان بهار با بیان اینکه هم مسیر شدن با دشمن، خواسته یا ناخواسته خیانت است، گفت: همه ما با تأسی از مقام معظم رهبری و فرامین دینی و الهی باید در پای صندوق های رای حضور یابیم و دیگران را نیز برای این امر مهم تشویق کنیم.

وی انتخابات را یکی از مهم ترین عرصه های سیاسی و اجتماعی برشمرد و گفت: دشمن برای ارزیابی نظام و برنامه ریزی های خود، به تعداد موشک ها و قدرت نظامی ما چشم ندوخته است بلکه اولین نگاه دشمن معطوف به حضور مردم پای صندوق های رای خو


برچسب ها: انتخابات - شرکت در انتخابات - امر به معروف - به گزارش خبرگزاری فارس - نامزدهای انتخابات - پای صندوق های رای - معروف
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات از مصادیق احترام به آزادی اجتماعی است

انتخابات از مصادیق احترام به آزادی اجتماعی است