تبلیغ «کوروش کمپانی» در کشورهای دیگر چه پیامدی برای چهره ها داشت؟سوال اینجاست که اگر کلاهبرداری «کوروش کمپانی» با این تبلیغات وسیع در خارج از ایران اتفاق می افتاد، تبلیغ کنندگان چه مسئولیتی داشتند؟ - تبلیغ کوروش کمپانی در کشورهای دیگر چه پیامدی برای چهره ها داشت؟ سوال اینجاست که اگر کلاهبرداری کوروش کمپانی با این تبلیغات وسیع در خارج از ایران اتفاق می افتاد، تبلیغ کنندگان چه مسئولیتی داشتند؟ حواشی مربوط به کلاهبرداری موسوم به کوروش کمپانی که افراد زیادی از چهره های مطرح، آن را در صفحات اجتماعی خود تبلیغ کرده بودند، باعث شده است که در شبکه های اجتماعی انتقادات زیادی نسبت به این افراد مشهور مطرح شود و حتی درخواست هایی مبنی بر پاسخگو بودن آن ها در میان است؛ اما سوال اینجاست که اگر کلاهبرداری کوروش کمپانی با این تبلیغات وسیع در خارج از ایران اتفاق می افتاد، تبلیغ کنندگان چه مسئولیتی داشتند؟ به گزاش ایسنا، با افزایش تبلیغات محصولات مختلف توسط چهره های شناخته شده در فضای مجازی در سراسر جهان، قوانینی برای تبلیغاتی که می تواند برای مخاطبان اشتباه یا گمراه کننده باشد در نظر گرفته شده است. در آمریکا اساساً دو آژانس اصلی فدرال وجود دارد که به موضوع تبلیغات نادرست رسیدگی می کند، SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) در صورتی که موضوع مربوط به اوراق بهادار باشد، و FTC (کمیسیون تجارت فد برچسب ها: تبلیغ - کلاهبرداری - کمپانی - کوروش - تبلیغات - چهره ها - اتفاق |
آخرین اخبار سرویس: |