مطالب مرتبط:
خاطره جالب اسطوره جنجالی پرسپولیس از اولین قرارداد فوتبالی اش + فیلم
رونمایی از توپ مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا + عکس
طعنه سنگین یک فوتبالی به علی بیرو+ عکس
پاسخ منفی یحیی گل محمدی به پیشنهاد تیم لیگ برتری
صعود سایپا به فینال لیگ برتر والیبال زنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 10:302024-02-13ورزشي

لیگ فوتبالی برای در جا زدن!


ورزش استان به ویژه فوتبال نیاز به توجه و برنامه ریزی مناسب دارد و تنها با پر کردن تقویم و اجرای لیگ های بی کیفیت و سَنبَل کردن مسابقات راه به جایی نخواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یکی از موضوعاتی که پرداختن به آن حائز اهمیت است بحث شناسایی استعدادهای ورزشی در مناطق مختلف کشور است تا زمینه شناسایی و پرورش استعدادها برای تشکیل تیم های قوی و توانمند فراهم شود و رعایت عدالت برای فوتبال دوستان اجرا شود.

فوتبال یکی از رشته هایی است که موضوع استعدادیابی در آن می تواند در توسعه و ترنسفر ورزشکاران توانمند موثر باشد، شاید پرداختن به این ورزش و بسترسازی برای فعالیت علاقه مندان به این رشته زمینه آن را فراهم کند که کودکان و نوجوانان بیشتری به رویای خود برای فوتبالیست شدن، برسند.

به همین مناسبت گفت و گویی با علی بیگدلی فوتبالیست و ورزشکار زنجانی که اکنون مربی گری را ادامه می دهد، داریم تا وی از بالا و پایین های این رشته ورزشی در استان زنجان و کشور به ما بگوید.

فارس: خودتان را معرفی بفرمایید و اینکه کار خود در حوزه ورزش از کجا آغاز کرده اید؟ مربی تیم فوتبال: اینجانب علی بیگدلی متولد سال 1353، فوتبال خود را از باشگاه محلی اتحاد آغاز کردم و با بازیکنان برجسته ای مثل مجید خوشکلام، مجید ولی دروی، کاظم عزمی و رسول گلپسند آغاز ک


برچسب ها: فوتبال - به گزارش خبرگزاری فارس - ورزش - فوتبالیست - کودکان و نوجوانان - توانمند - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتبالی برای در جا زدن!

لیگ فوتبالی برای در جا زدن!