مطالب مرتبط:
وزیرخارجه لبنان: جامعه جهانی اسراییل را برای توقف تجاوزاتش تحت فشار بگذارد
نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات خاورمیانه و فلسطین/ وزیر خارجه ایران: آمریکا مانع توقف نسل کشی اسراییل شده/ دبیرکل سازمان ملل: همه در غزه گرسنه هستند/ وزیر خارجه روسیه: بعید است که زمین در نوار غزه هرگز برای زندگی مناسب باشد
امیرعبداللهیان: آمریکا با حمایت از رژیم اسراییل مانع از توقف نسل کشی در غزه می شود
امیرعبداللهیان: هدف انصارالله از توقف کشتی ها، پایان نسل کشی اسراییل است
آمریکا باید رژیم اسراییل را به توقف جنگ وادار کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:452024-01-24بين الملل

بیروت: جامعه جهانی اسراییل را برای توقف تجاوزاتش تحت فشار بگذارد


وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان از جامعه جهانی خواست تا رژیم صهیونیستی را برای توقف تجاوزاتش به اراضی فلسطین، لبنان و سوریه تحت فشار قرار دهد.

- وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان از جامعه جهانی خواست تا رژیم صهیونیستی را برای توقف تجاوزاتش به اراضی فلسطین، لبنان و سوریه تحت فشار قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه موقت لبنان در حاشیه نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره اوضاع خاورمیانه با همتایان فرانسوی، اتریشی، روسی، ایرانی، اندونزیایی و الجزایری خود در آمریکا دیدار کرد.

عبدالله بوحبیب با استفان سژورنی همتای فرانسوی خود دیدار و بر آمادگی لبنان برای تامین امنیت کشور، بازپس گیری سرزمین های اشغالی و پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

بو حبیب از هر نقشی که فرانسه می تواند در تنش زدایی در جنوب لبنان و اجرای همه جانبه و متوازن قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل ایفا کند استقبال کرد.

قطعنامه 1701 استقرار قابل توجه ارتش لبنان در منطقه جنوب لبنان تحت کنترل نیروی موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفیل) را تاکید می کند.

تنش ها در مرز جنوبی لبنان از 8 اکتبر تشدید شده است.

بو حبیب از آمادگی فرانسه برای کمک به ارتش لبنان و حمایت از یونیفل در حفظ ثبات در جنوب لبنان، با کمک های اخیر از جمله تامین 15 تن محموله های پز


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - لبنان - دولت پیشبرد امور - صهیونیستی - شورای امنیت سازمان ملل متحد - تحت فشار - تجاوزات رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

بیروت: جامعه جهانی اسراییل را برای توقف تجاوزاتش تحت فشار بگذارد

بیروت: جامعه جهانی اسراییل را برای توقف تجاوزاتش تحت فشار بگذارد