مطالب مرتبط:
شورای ائتلاف در انتخابات خبرگان از لیست جامعه مدرسین حمایت می کند
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت 22 بهمن: برای ساختن ایران اسلامی باید «فرهنگ»، «اقتصاد» و «سیاست» تماماً رنگ دینی داشته باشند/ مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده، اما مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نخواهند شد
دعوت جامعه مدرسین از مردم ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت یوم الله 22 بهمن
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت یوم الله 22 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 09:452024-02-08سياسي

توصیه جامعه مدرسین به کاندیداها: از هم اکنون قدردان ملت باشید


در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شد: نامزدهای نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون قدردان ملت باشند و با خدای خود عهد ببندند که حق این ملت را با همه وجود بشناسند و ادا کنند.

- توصیه جامعه مدرسین به کاندیداها: از هم اکنون قدردان ملت باشید در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید شد: نامزدهای نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون قدردان ملت باشند و با خدای خود عهد ببندند که حق این ملت را با همه وجود بشناسند و ادا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شده می خوانیم: انقلاب اسلامی در ایران که به رهبری یک مرجع دینی و با حضور گسترده مردمی به پیروزی رسید، در حقیقت قیامی علیه تمام مظاهر فساد ابرقدرت های شرق و غرب بود.

منطقِ مبنایی و مکتبی انقلاب اسلامی فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَهِ الوُثقیٰ بود.

و این منطق به ما آموخت که ایمان بالله به تنهایی کفایت نمی کند و بدون کفر به طاغوت، نمی توان به دستاویز محکم الهی تمسک جست.

ما با انقلاب اسلامی مان خواستار حاکمیت الله شدیم و امروز گرچه همه طاغوت های دنیا و در رأس آنان، آمریکا، بر ضد اسلام خواهی و ظلم ستی


برچسب ها: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - جامعه مدرسین - حوزه علمیه قم - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - حوزه علمیه - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

توصیه جامعه مدرسین به کاندیداها: از هم اکنون قدردان ملت باشید

توصیه جامعه مدرسین به کاندیداها: از هم اکنون قدردان ملت باشید