مطالب مرتبط:
سالانه 2 هزار وقف جدید در سطح کشور به ثبت می رسد
پرویز شیختادی کارگردان با کراوات در جشنواره فجر: این کراوات را به عنوان هدیه برای آقای اسماعیلی آوردم/بعضی از کسانی که به خارج از کشور رفته بودند به همه گفتند شما غربی هستید، گفتند اینها نمی توانند در سازمان ما باشند. /بعد متوجه موضوع ویدیو شدند، این کار را کردند و همه را ثبت نام کرد
اطلاعیه مهم سازمان سنجش درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ دفترچه ثبت نام اصلاح شد
هشدار سازمان هواشناسی| کولاک برف در این استان های کشور
رییس سازمان برنامه: نرخ سرمایه گذاری خالص کشور مثبت شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 16:112024-02-01سياسي

معاون سازمان اوقاف: سالانه 2 هزار وقف جدید در کشور به ثبت می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فادس از قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل در مراسم اهدای 45 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان قزوین که ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مسوولان استانی در امامزاده سلیمان(ع) شهر بیدستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش داشته اند تا این حرکت مردمی نتیجه نگیرد و حفظ نشود.

در این راستا بزرگ نمایی نقاط ضعف و زیر سوال بردن نقاط قوت از اصلی ترین کارهای آن ها بود اما با این وجود انقلاب مسیر خود را تاکنون با سربلندی طی کرده است.

وی رشد در حوزه های مختلف پس از انقلاب را از دستاوردهای آن برشمرد و افزود: در این مدت حس اعتماد و مشارکت مردم نسبت به وقف افزایش پیدا کرده و همراه با آمیزه های دینی و اجتماعی بوده است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب سالانه کمتر از 200 مورد وقف جدید انجام می شد اما اکنون هر ساله حدود 2000 وقف صورت می گیرد که پای کار بودن مردم را نشان می دهد که برای کار خیر همراه و همدل هستند.

حجت الاسلام عادل در ادامه امانت داری موقوفات را وظیفه سنگینی برشمرد و گفت: موقوفات در حوزه آموزش، نخبه پروری، درمان و .


برچسب ها: مدیرکل اوقاف و امور خیریه - حجت الاسلام - استان قزوین - انقلاب - اوقاف و امور خیریه - فرماندار شهرستان - استان
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان اوقاف: سالانه 2 هزار وقف جدید در کشور به ثبت می رسد

معاون سازمان اوقاف: سالانه 2 هزار وقف جدید در کشور به ثبت می رسد