مطالب مرتبط:
اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات بوشهر انتخاب شدند
اعضای ششمین دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی مشخص شدند
نتایج ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی اعلام شد
تجهیز خانه های ورزش روستایی استان بوشهر
جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای انتخاب دستیار اوسمار آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 01:302024-02-07سياسي

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر انتخاب شدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با پایان رای گیری اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با مشارکت 74درصدی اعضای خانه مطبوعات و رسانه های استان در انتخابات، هیات مدیره جدید این خانه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد، افزود: از مجموع 303 عضو خانه مطبوعات و رسانه های استان 216 نفر در انتخابات شرکت کردند که بوشهر با این تعداد به عنوان استان دارنده بیشترین مشارکت کننده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: 16 نفر از اعضای خانه مطبوعات در بخش هیات مدیره و هشت نفر در بازرسی این دوره نامزد شده بودند.

وی ادامه داد: در رسته مدیر مسوولی مازیار هوشمند و عبدالحمید شعرانی به عنوان عضو اصلی و سید حسین موسوی به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات و رسانه های استان انتخاب شدند.

افروغ اضافه کرد: علی هوشمند ، صدیقه جمالی و راضیه عقیلی مهر عضو اصلی و ابراهیم بهمنی و سمیرا خادمی در بخش خبرنگاری به عضویت هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان درآمدند.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - خانه مطبوعات - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - استان بوشهر - هیات مدیره خانه مطبوعات - استان
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر انتخاب شدند