مطالب مرتبط:
نمی توان مردم را 3 سال منتظر اتوبوس داخلی نگه داشت/ قیمت، کیفیت و زمان بندی تحویل ایران خودرو دیزل مطلوب نیست
قراردادهای شهرداری تهران با تولیدکنندگان داخلی شفاف است/ کیفیت تولید اتوبوس در ایران خودرو دیزل مطلوب نیست
اتوبوس با کیفیت می خواهیم
اتوبوس با کیفیت می خواهیم
اتوبوس با کیفیت می خواهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 10:052024-02-13سياسي

چمران: در اختلافات قیمت و کیفیت اتوبوس های پایتخت دخالتی نمی کنیم


رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره اختلافات میان شهرداری تهران و ایران خودرو بر سر قیمت و کیفیت اتوبوس های خریداری شده از سوی شهرداری تهران گفت: - رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره اختلافات میان شهرداری تهران و ایران خودرو بر سر قیمت و کیفیت اتوبوس های خریداری شده از سوی شهرداری تهران گفت: ما به موضوع اختلافات قیمتی و کیفیتی ورود پیدا نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسه امروز شورا گفت: جلسه امروز را با تاخیر آغاز نکرده ایم بلکه ما زودتر از موعد شروع کردیم اما به دلیل آنکه جلسه قبلی کمی به طول انجامید صحن علنی دیرتر آغاز شد.

وی اضافه کرد: در جلسه امروز در ابتدا نطق پیش از دستوری خواهیم داشت و پس از آن تعدادی از بانوان انقلابی کشور و شهر تهران که به شورا دعوت شده اند به مناسبت یوم الله 22 بهمن مورد تقدیر قرار خواهند گرفت پس از آن بررسی عوارض ساختمانی انجام خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه پیش از صحن علنی نیز نظرات مختلف در خصوص عوارض ساختمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا این موضوع برای تصمیم گیری در صحن شورا مطرح می شود.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شهرداری تهران - رییس شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - تهران - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

چمران: در اختلافات قیمت و کیفیت اتوبوس های پایتخت دخالتی نمی کنیم

چمران: در اختلافات قیمت و کیفیت اتوبوس های پایتخت دخالتی نمی کنیم