مطالب مرتبط:
قطع سخنرانی بایدن با شعار حمایت از فلسطین
حامیان فلسطین 14 بار سخنرانی بایدن را قطع کردند
قطع سخنرانی بایدن توسط حامیان فلسطین + ویدئو
پنتاگون: بایدن دستور پاسخ به حملات عین الاسد را صادر کرد
ترامپ با این عکس بایدن را به سخره گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:552024-01-24سياسي

قطع سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین


حامیان فلسطین در آمریکا سخنرانی سه شنبه رییس جمهور این کشور را چند بار قطع کرده و در حمایت از مردم غزه علیه بایدن شعار سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنرانی سه شنبه جو بایدن در حمایت از قانون حق سقط جنین از مسیر خود خارج شد، به این خاطر که معترضان حاضر در میان جمعیت بارها صحبت های رییس جمهور آمریکا را در اعتراض به عملکرد دولت او در قبال جنگ غزه قطع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو ، بایدن سعی می کرد تا همراه با کامالا هریس معاونش در این سخنرانی خطرات حضور ترامپ در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 را مطرح کند.

  با این حال، زمانی که بایدن تلاش می کرد تا در مورد برنامه حزب جمهوری خواه برای محدود کردن بیشتر حق سقط جنین صحبت کند، هر چند دقیقه یک بار با فریادهای معترضانی مواجه می شد که شعار می دادند: جو نسل کش و یا اینکه یا همین حالا آتش بس یا اینکه رای نمی دهیم .

تحت تاثیر اعتراضات حامی فلسطین در جریان این سخنرانی، صحبت های بایدن دست کم 14 بار قطع شد و ماموران پلیس و کارمندان سالن محل تجمع تلاش کردند تا معترضان را از محل سخنرانی رییس جمهور بیرون کنند.

تظاهرات روز سه شنبه حاکی از نارضایتی شدید مردم از حزب دموکرات آمریکا تحت تاثیر سیاست های این حزب در جریان جنگ غزه و حمایت از رژیم صهیونیستی بوده است.


برچسب ها: سخنرانی - بایدن - معترضان - جمهور - انتخابات ریاست جمهوری - رییس جمهور - رییس جمهور آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

قطع سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین

قطع سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین