مطالب مرتبط:
اهواز امسال هوای پاک را تجربه نکرد
رفع بیش از 15 هزار مورد مشکل در زمینه آب در خراسان شمالی از ابتدای امسال تاکنون
سیمرغ مردمی سال آینده باز می گردد/ آثار امسال مشکل اکران ندارند
برداشت 600 هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی طی امسال
سرمایه گذاری 24500 میلیارد ریالی ایمیدرو در اکتشاف طی 9 ماه امسال/ تحقق 90درصد برنامه حفاری تا پایان آذرماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-05اجتماعي

اهواز امسال هنوز هوای پاک را تجربه نکرده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در سال جاری در اهواز یک روز خطرناک، 2 روز بسیار ناسالم، 59 روز ناسالم، 124 روز ناسالم برای گروه های حساس و 103 روز قابل قبول به ثبت رسیده است و هنوز هوای پاک را تجربه نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در نخستین سمینار و نمایشگاه فناوری های نوین پیشگیری و کاهش آلودگی هوا در بندر ماهشهر با تاکید بر چالش های خوزستان در حوزه آلودگی های هوا، آب و خاک اظهار کرد: یکی از عوامل آلودگی هوا، مساله گرد و غبار از کانون های داخلی و خارجی است و علاوه بر وجود هفت کانون گرد و غبار، برخی کشورهای همسایه نیز منشا این عامل آلودگی هستند.

وی افزود: صنایع و منابع متحرک، فلرهای نفتی، آتش سوزی نیزارهای تالاب هورالعظیم، سوزاندن پسماندها و مزارع شلتوک، گندم و نیشکر را از عوامل مهم آلودگی استان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در سال جاری در اهواز یک روز خطرناک، 2 روز بسیار ناسالم، 59 روز ناسالم، 124 روز ناسالم برای گروه های حساس و  103 روز قابل قبول به ثبت رسیده است و هنوز هوای پاک را تجربه نکرده است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی های ملی و استانی در زمینه آلودگی هوا باید انجام شود؛ تامین سوخت واحدهای صنایع باید در سطح ملی انجام شود و استاندار خوزستان در ز


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - آلودگی - حفاظت محیط زیست - ناسالم برای گروه های حساس - خوزستان - به گزارش خبرگزاری فارس - آلودگی هوا
آخرین اخبار سرویس:

اهواز امسال هنوز هوای پاک را تجربه نکرده است

اهواز امسال هنوز هوای پاک را تجربه نکرده است