مطالب مرتبط:
گاردین: بیزاری غرب از فلسطینیان فراموش نخواهد شد
سرمربی بسکتبال گرگان: مسوولان برای میزبانی بازی های غرب آسیا در این شهر تلاش کنند + فیلم
امام جمعه اصفهان: باید فرهنگ مردم ارتقاء داده شود؛ این اقدام تنها با گفت وگو درست نمی شود/ تا زمانی که بدنبال جلبِ نظرِ غرب باشیم، روحیه ما اسلامی نمی شود
ببینید | چپ کردن نیسان با بار پرتقال در اتوبان آزادگان شرق به غرب
چرا بخش خصوصی پیروز شد؟/از سازمان برنامه بعید بود/چرا غرب «اسراییل» را به «اوکراین» ترجیح داد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 11:102024-01-23اقتصادي

هشدار جدی کرملین به غرب


روسیه غرب را تهدید کرده که اگر دارایی های مسدود شده مسکو را برای کمک به اوکراین استفاده کند، این اقدام را به اندازه ارزش همان دارایی ها تلافی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روسیه در جریان یک موضع گیری هشدار داده است که اگر غرب دارایی های مسدود شده این کشور را جهت ارائه به بازسازی و کمک به اوکراین مصادر کند، این اقدام را به همین شیوه تلافی خواهد کرد.

غرب در تاریخ فوریه سال 2022 تحت تاثیر جنگ اوکراین و روسیه نزدیک به 300 میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی این کشور را توقیف کرد و اکنون رهبران گروه جی 7 قصد دارند در مورد نحوه مصادره قانونی این دارایی ها جهت تامین مالی مورد نیاز برای بازسازی اوکراین با یکدیگر بحث و گفتگو کنند.

تصمیم اتخاذ شده از سوی کشورهای غربی، مقامات روسیه را به شدت خشمگین کرده است و آنها به غرب هشدار داده اند در صورت انجام این اقدام به اندازه همان دارایی مصادره شده به این کشورها ضرر وارد کرده و این اقدامشان را تلافی خواهد کرد.

در همین رابطه دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین عنوان کرده است روسیه فهرستی از دارایی های خارجی کشورهای غربی دارد که اگر این کشورها بخواهند دارایی های این کشور را مصادره کنند، روسیه نیز بری تلافی همه آنها را توقیف می کند.


برچسب ها: دارایی - اوکراین - روسیه - جنگ اوکراین و روسیه - هشدار - اقدام - بازسازی
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جدی کرملین به غرب

هشدار جدی کرملین به غرب