مطالب مرتبط:
رییس اتاق ایران: قیمت ارز به زودی با ابزارهای بازارساز به نرخ های قبل برمی گردد
وعده اتاق بازرگانی ایران: دلار عقب نشینی می کند
وعده اتاق بازرگانی ایران: دلار عقب نشینی می کند
دبیر اتاق مشترک ایران و عراق: یک چهارم واردات عراق از ایران می رود / در هر دلار 180 دینار ضرر می کنیم
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 16:252024-01-31اقتصادي

پیش بینی رییس اتاق بازرگانی ایران از قیمت دلار


رییس اتاق بازرگانی ایران با تأکید بر اینکه نباید برای التهابات این روزهای بازار ارز به دنبال دلیل علمی و اقتصادی بود، گفت: بانک مرکزی برای مدیریت بازار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ صمد حسن زاده، در گفت وگو با فارس، با اشاره به نوسانات اخیر در بازار ارز اظهار کرد: عده ای از دشمنان در تلاش هستند با انتشار اخبار نادرست در اقتصاد ایران و بازارهای مالی، التهاب ایجاد کنند، افزایش قیمت ارز و طلا در روزهای گذشته نیز به همین دلیل بود و نباید برای این التهابات در بازارهای ایران به دنبال دلیل علمی و اقتصادی گشت.

وی افزود: تدابیر دولتمردان و بانک مرکزی به زودی تاثیر خود را در بازار ارز نشان خواهد داد و قیمت ها به محدوده هفته های گذشته باز می گردد، در همین چند روز اخیر نیز  شاهد کاهش قیمت ها بوده ایم.

حسن زاده تاکید کرد: بانک مرکزی برای مدیریت بازار، ارز کافی در اختیار دارد و هیچ کمبودی برای پاسخ به نیازهای ارز در کشور وجود ندارد.

رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: قیمت طلا نیز به تبعیت از بازار ارز، این روزها افزایشی شده است و حباب موجود در سکه به زودی از بین خواهد رفت.

  وی افزود: انتشار گواهی سپرده 30 درصدی توسط نظام بانکی، می تواند بخش عمده ای از نیاز تولید به نقدینگی را برطرف کند و جریان گردش پول در اقتصاد را به نفع تولید تغییر دهد.


برچسب ها: رییس اتاق بازرگانی ایران - اتاق بازرگانی ایران - بازار - رییس اتاق بازرگانی - بانک مرکزی - بازار ارز - اتاق بازرگانی
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رییس اتاق بازرگانی ایران از قیمت دلار

پیش بینی رییس اتاق بازرگانی ایران از قیمت دلار