مطالب مرتبط:
دشمن با ترغیب مردم به عدم شرکت در انتخابات روی برد جنگ نرم، حساب باز کرده است
همایون اسعدیان: نمی دانم چرا وزیر ارشاد دوست دارد هر هفته صحبت کند. او می گوید در یک ماه یک میلیون نفر برای کنسرت به ایران آمدند. ریاضی بلد نیستی؟ این آمار را از کجا آوردی؟ / گاهی اوقات احساس می کنم مسئولین ما شب ها با هم رقابت می کنند که فردا چه بگوییم که مردم را عصبانی کنند / یکی می گوی
مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری خود را نشان می دهند
مشارکت حداکثری مردم انتخابات پشتوانه ای مستحکم برای خدمتگزاری مسوولان است
عمل به پیام شهدا تکلیف امروز مردم و مسئولان است/ حضور در انتخابات ادام? راه شهداست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 18:052024-02-09سياسي

برای ترغیب مردم به انتخابات، همه احساس مسئولیت کنند


معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای ترغیب مردم به انتخابات باید همه احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری توصیه کردند هر کسی که مخاطبی دارد باید برای تشویق و دعوت مردم به انتخابات وارد عمل شود.

- معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای ترغیب مردم به انتخابات باید همه احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری توصیه کردند هر کسی که مخاطبی دارد باید برای تشویق و دعوت مردم به انتخابات وارد عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی به مناسبت ایام دهه فجر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با تبریک بعثت نبی مکرم اسلام و ایام الله دهه فجر ، قم را دیار مردمان متدین، انقلابی و ولایی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی باعث تحول اساسی در کشور شد و مردم قم در پیروزی انقلاب پیشگام و طلایه دار بودند و قیام 19 دی 56 مردم این خطه، به خیزش نهایی مردم ایران برای سقوط رژیم پهلوی انجامید.

معاون رییس جمهور گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، شعارهای هشتگانه ای را مطرح کردند که شعارهای زنده، جهانی و فطری هستند و ملت ایران بر آن پایبند هستند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: قیام ها و جنبش های زیادی در سطح جهان وجود داشته که بعد از مدتی با انحراف و شکست مواجه شدند، اما این افتخار برای ملت ایران اس


برچسب ها: انتخابات - احساس مسئولیت - مردم - معاون رییس جمهور - مقام معظم رهبری - رییس جمهور - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

برای ترغیب مردم به انتخابات، همه احساس مسئولیت کنند

برای ترغیب مردم به انتخابات، همه احساس مسئولیت کنند