مطالب مرتبط:
ضرورت بهره وری در نظام آموزش عالی و بازنگری در رشته های دانشگاهی
ضرورت بهره وری در آموزش عالی و بازنگری در رشته های دانشگاهی
20 طرح آموزش در گلستان به بهره برداری رسید
تبریک مدیران آموزش عالی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر چهل وپنجم
کسب رتب? چهاردهم جهان در تولید علم هدف ترسیم شد? نظام آموزش عالی در برنام? هفتم کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 10:352024-02-03اقتصادي

پیشنهاد مدل جدید مثلثی برای بهره وری در آموزش عالی/ ضرورت بازنگری در تخصیص بودجه


عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با ارائه مدل جدید به منظور افزایش بهره وری در آموزش عالی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد ما یک مثلث با سه ضلع؛ - عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی تاکید کرد پیشنهاد مدل جدید مثلثی برای بهره وری در آموزش عالی/ ضرورت بازنگری در تخصیص بودجه عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی با ارائه مدل جدید به منظور افزایش بهره وری در آموزش عالی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد ما یک مثلث با سه ضلع؛ اثربخشی، توسعه پایدار و تعالی است.

این سه ضلع می توانند در کنار یکدیگر یک سیستم آموزش عالی که بیشترین تأثیر را بر رشد اقتصادی و رشد جامعه داشته باشد، عرضه کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا روشن در نشست نقدی بر رویکردهای اقتصادی و مدیریتی اندازه گیری بهره وری آموزش عالی با اشاره به بودجه 42 هزار میلیاردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه وزارت عتف شامل بودجه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی در سال 1402 مبلغ 42 هزار میلیارد تومان بود که به نظر می رسد در تخصیص بودجه آموزش عالی باید بازنگری شود.

وی در تشریح معیارهای تخصیص بودجه به دانشگاه ها اظهار داشت: هزینه سرانه دانشجو، هزینه سرانه خدمات آموزشی، هزینه سرانه پژوهش، برون دادهای آموزشی (دانش آموختگان) و برون داده


برچسب ها: آموزش عالی - آموزش - عالی - بهره وری - عضو هیأت علمی - برنامه ریزی - افزایش بهره وری
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مدل جدید مثلثی برای بهره وری در آموزش عالی/ ضرورت بازنگری در تخصیص بودجه

پیشنهاد مدل جدید مثلثی برای بهره وری در آموزش عالی/ ضرورت بازنگری در تخصیص بودجه