مطالب مرتبط:
هلاکت 570 نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه
اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر در غزه
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در درازمدت به ضرر اسراییل است / دسترسی رژیم صهیونیستی به 80درصد تونل های های حماس غیرممکن بوده است
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در درازمدت به ضرر اسراییل است / دسترسی رژیم صهیونیستی به 80 درصد تونل های های حماس غیرممکن بوده است
نماینده کلیمیان در مجلس: جنگ غزه در درازمدت به ضرر اسراییل است / دسترسی رژیم صهیونیستی به 80 درصد تونل های حماس غیرممکن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-15بين الملل

هلاکت 570 نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد که یک نفر از نظامیانش در درگیری های غزه به هلاکت رسیده است که با احتساب این یک نفر، - ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت 570 نظامی از شروع نبرد غزه (هفتم اکتبر) تاکنون اعتراف کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد که یک نفر از نظامیانش در درگیری های غزه به هلاکت رسیده است که با احتساب این یک نفر، شمار کشته های ارتش متجاوز اسراییل به 570 نفر از ابتدای جنگ غزه (هفتم اکتبر) افزایش یافت.

روزنامه هاآرتص به نقل از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نوشت که از شروع جنگ تا به امروز 5500 افسر و نظامی اسراییلی تحت درمان قرار گرفته است.

رسانه های عبری همچون روزنامه های هاآرتص و معاریو و یدیعوت آحارانوت و.

با افشای دروغگویی ارتش صهیونیستی درباره تلفات خود در جنگ غزه اعلام کردند که ارتش اسراییل تلفات واقعی خود در جنگ را پنهان می کند و آماری که درباره تلفات نیرو های خود از 7 اکتبر تاکنون ارائه داده بسیار کمتر از آمار واقعی است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اعلام کرد که ارتش اسراییل تعداد واقعی مجروحان خود از ابتدای جنگ غزه تاکنون را پنهان می کند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - ارتش رژیم صهیونیستی - نظامی - وزارت جنگ رژیم صهیونیستی - ارتش - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 570 نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه

هلاکت 570 نظامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه