مطالب مرتبط:
پایان کار سارق تلفن کیوسک معابر با 55 فقره سرقت در شیراز
دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی کرمانشاه
عکس | سارق عاشق هنگام دستگیری از خانم پلیس خواستگاری کرد
کشف مواد محترقه و دستگیری چند سارق در تهران
دستگیری سارق حرفه ای خودرو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 17:252024-02-18حوادث

دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی با 55 فقره سرقت، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی با 55 فقره سرقت، دستگیری سارق اماکن خصوصی و اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو ساینا با یک کشته و 3 زخمی مشاهده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 29 بهمن از دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی و کشف 55 فقره سرقت در شیراز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

یوسف ملک ‎زاده تصریح کرد: ماموران کلانتری 32 گلشن تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم 279 قطعه اوراق شده مربوط به کیوسک تلفن عمومی، گوشی، بورد، محافظ تلفن، شماره گیر و صفحه نمایشگر، 2 عدد آیفون درب منازل و 3 عدد ترانس برق کشف شد.


برچسب ها: دستگیری سارق - اماکن عمومی - دستگیری - مرکز اطلاع رسانی - کیوسک - اماکن - معابر
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر

دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر