مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 22:502024-01-24حوادث

شلیک در ملأ عام!


جوان 35 ساله ای که هدف گلوله جنگی شریک سابق خود قرارگرفته بود، در حالی پس از 10 روز جدال با مرگ، جان خود را از دست داد که بنگاه دار هفت تیر کش به مکان نا معلومی گریخت و بدین ترتیب پازل شلیک در ملأعام روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد خودنمایی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، شب بیستم دی گذشته بنگاه دار 33 ساله ای سوار بر یک دستگاه پراید 131 به طرف خیابان سمیه در بولوار گاز به راه افتاد.

او که سلاح کلت جنگی سیاه رنگی به همراه داشت با افکار مغشوش خود نیز دست و پنجه نرم می کرد تا این که به نزدیکی محل سکونت شریک سابق خود رسید.

او خودرو را پارک کرد و درحالی که به دوست و شریک سابق خود در بنگاه املاک زنگ می زد،کلت مسلح را هم به دست گرفت و مقابل منزل وی به انتظار ایستاد.

طولی نکشید که رضا-م از خانه بیرون آمد و مقابل شریک سابق خود قرار گرفت.

در همین حال ناگهان پراید سوار 33 ساله، لوله هفت تیر را به سمت وی نشانه رفت و او را درحالی هدف شلیک گلوله جنگی قرارداد که همسر رضا سراسیمه و هراسان از منزل بیرون پرید و ملتمسانه خود را روی پیکر مجروح شوهرش انداخت.

او با فریادهای عجزآلود و با التماس به ضارب، از او خواست تا تیر خلاص را شلیک نکند! ولی در همین شرایط، صدای وحشتناک گلوله ای دیگر در تاریکی شب رهگذران و اهالی محل را میخکوب کرد که وحشت زده از خانه های خود به درون کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک در ملأ عام!

شلیک در ملأ عام!