مطالب مرتبط:
در بهمن پیک کوچکی از آنفلوآنزا خواهیم داشت
13 درصد از آزمایش های آنفلوآنزا در مشهد مثبت است
ببینید | هشدار تلویزیون به دلیل شیوع کرونا و آنفلوآنزا بیخ گوش ایران
ویدیو | هشدار صداوسیما به دلیل شیوع کرونا و آنفلوآنزا
فوری/ شیوع کرونا و آنفلوآنزا بیخ گوش ایران+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 11:002024-01-21پزشكي

پیک آنفلوآنزا در راه است


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه در روز های اخیر مقداری موارد بروز سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته است، گفت: - مطابق هر سال، معمولا در بهمن ماه ممکن است پیک کوچکی از آنفلوآنزا را داشته باشیم.

معمولا موارد آنفلوآنزا در اواسط آبان شروع شده و در آذرماه به پیک می رسد و پس از آن نیز به تدریج کاهش می یابد، همچنین معمولا در بهمن ماه نیز ممکن است پیک کوچکی از آنفلوآنزا را داشته باشیم.

امسال نیز همانطور که پیش بینی می شد بروز موارد آنفلوآنزا و سرماخوردگی ها چند هفته ای زودتر شروع شد و نیمه اول آذر ماه به حداکثر خود رسید و به تدریج هم از میزان بروز موارد کاسته شد.

 رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه در روز های اخیر مقداری موارد بروز سرماخوردگی و آنفلوآنزا افزایش یافته است، گفت: مطابق هر سال، معمولا در بهمن ماه ممکن است پیک کوچکی از آنفلوآنزا را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهنام عرشی، درباره آخرین وضعیت بیماری های تنفسی در کشور، شیوع این بیماری ها در تابستان امسال را مورد اشاره قرار داد و گفت: در آن مقطع زمانی مقداری از موارد بیماری های تنفسی به دلیل کرونا و سویه های جدید آن بود و معمولا انتظار آن است که درپاییز و زمستان درگیر سویه های آنفلوآنزا باشیم و موارد این بیماری شد


برچسب ها: آنفلوآنزا - بیماری های واگیر - سرماخوردگی - وزارت بهداشت - بهمن ماه - بهمن - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

پیک آنفلوآنزا در راه است

پیک آنفلوآنزا در راه است