مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی نه تنها خطری برای منطقه بلکه خطری برای بشریت است
حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب (س) در دمشق
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: منطقه حائل در جنوب غزه موقتی خواهد بود
کنعانی: کشورهای اسلامی برای قطع شریان های اقتصادی رژیم صهیونیستی اقدام کنند
کشورهای اسلامی برای قطع شریان های اقتصادی رژیم صهیونیستی اقدام کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 23:152024-01-29سياسي

رژیم صهیونیستی نه تنها خطری برای منطقه بلکه خطری برای بشریت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیمیتری واسیلینکو رییس گروه همکاری شورای فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه، 9 بهمن ماه) با مجتبی ذوالنوری، - نایب رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با دیمیتری واسیلینکو رییس گروه همکاری شورای فدراسیون روسیه، مواضع فدراسیون روسیه در خصوص توقف جنگ در غزه را مهم برشمرد و گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها خطری برای منطقه بلکه خطری برای بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیمیتری واسیلینکو رییس گروه همکاری شورای فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه، 9 بهمن ماه) با مجتبی ذوالنوری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

ذوالنوری در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه دو کشور تاثیرگذار در منطقه هستند و پارلمان های دو کشور می توانند در روابط دوستانه دو کشور تاثیرگذار باشند.

وی افزود: سالیان متمادی است که روابط ایران و روسیه بسیار خوب بوده و روند رو به رشد و رو به توسعه ای دارد و در عین حال که مشترکات مثبت فراوانی داریم دارای دشمنان مشترک نیز هستیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مواضع ایران و روسیه در موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی نزدیک است خواستار همکاری هر چه بیشتر طرفین در عرصه های مختلف شد و مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا را از مهمترین اهداف این همکاری


برچسب ها: فدراسیون روسیه - نایب رییس مجلس شورای اسلامی - رییس مجلس شورای اسلامی - فدراسیون - مجلس شورای اسلامی - رژیم صهیونیستی - نایب رییس مجلس
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی نه تنها خطری برای منطقه بلکه خطری برای بشریت است

رژیم صهیونیستی نه تنها خطری برای منطقه بلکه خطری برای بشریت است