مطالب مرتبط:
تشخیص چندثانیه ای کم خونی با دستگاه ایرانی
ترفند تشخیص طلای تقلبی (فیلم)
ردصلاحیت روحانی، «وهن مردم» است /قُبح رد صلاحیت روحانی در این است که 24 میلیون نفر او را برای ریاست جمهوری صالح تشخیص داده بودند
نمایی عجیب از تمساح خونی جواد عزتی | ببینید
عرض اندام پاورلیفتینگ خراسان شمالی در زورآزمایی های کشوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 11:302024-01-27پزشكي

تشخیص کم خونی در عرض چند ثانیه!


این وسیله می تواند یک قطره خون بیمار را در عرض چند ثانیه آنالیز کرده و میزان هموگلوبین آن را نشان دهد.

اطلاعات دستگاه می توانند از کابل به رایانه منتقل شوند همچنین دستگاه همیشه آماده به کار بوده و با یکبار شارژ می تواند هزار .

- مدیرعامل این شرکت دانش بنیان: این وسیله می تواند یک قطره خون بیمار را در عرض چند ثانیه آنالیز کرده و میزان هموگلوبین آن را نشان دهد.

اطلاعات دستگاه می توانند از کابل به رایانه منتقل شوند همچنین دستگاه همیشه آماده به کار بوده و با یکبار شارژ می تواند هزار تست بگیرد و در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها کمک کننده است.

یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی موفق به طراحی و تولید دستگاهی شده است که تنها در عرض چند ثانیه مشکل کمبود هموگلوبین افراد را تشخیص می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، فاطمه حاجی محمدحسینی ، مدیرعامل شرکت شناسل اظهار داشت: این مجموعه فعالیت در حوزه ساخت افزاره های آزمایشگاهی و آزمایش های خونی بر پایه ریزسیالات زیستی (Bio-Microfluidics) را با تیمی متشکل از دانش آموختگان دانشگاه های امیرکبیر و تهران در دانشگاه تهران آغاز کرد و در ادامه با تکمیل هسته مرکزی فنی و مدیریتی تیم در سال 1399 به عنوان تیم برگزیده دوره چهارم برنامه نوپا در مر


برچسب ها: دستگاه - دانش بنیان - شرکت دانش بنیان - هموگلوبین - ثانیه - اقتصاد دانش بنیان - بنیان
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص کم خونی در عرض چند ثانیه!

تشخیص کم خونی در عرض چند ثانیه!