مطالب مرتبط:
انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال وبختیاری برگزار می شود
انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری 18 بهمن برگزار می شود
انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری 18 بهمن ماه برگزار می شود
دوره تخصصی حقوق انتخابات مبتنی بر منظومه فکری رهبر انقلاب برگزار می شود
رییس مرکز بهداشت چهارمحال وبختیاری منصوب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 10:352024-01-23سياسي

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال وبختیاری برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: با اعلام جدول جدید زمان بندی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، این انتخابات در استان هم زمان با 14 استان دیگر، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: با اعلام جدول جدید زمان بندی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، این انتخابات در استان هم زمان با 14 استان دیگر، 18 بهمن برگزار می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی اظهار کرد: با اعلام جدول جدید زمان بندی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، این انتخابات در استان هم زمان با 14 استان دیگر، 18 بهمن برگزار می شود.

وی افزود: براساس جدول اعلامی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، فراخوان برگزاری انتخابات از طرف خانه مطبوعات استان تا قبل از سوم بهمن منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی از چهارم تا دهم بهمن تعیین شده است، تصریح کرد: برگزاری این دوره از انتخابات خانه همچون دوره قبل به صورت الکترونیکی است و فرآیند عضوگیری خانه مطبوعات نیز به صورت موقت از 13 بهمن تا زمان برگزاری انتخابات متوقف می شود.


برچسب ها: انتخابات - خانه مطبوعات - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - چهارمحال وبختیاری - چهارمحال - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

انتخابات خانه مطبوعات چهارمحال وبختیاری برگزار می شود