مطالب مرتبط:
ترمز سرقت در کرمانشاه کشیده شد
ترمز سرقت در کرمانشاه کشیده شده است
ترمز افزایش سرقت در کرمانشاه کشیده شده است
ترمز عامل اصلی مردودی کامیون های بوشهر در معاینه فنی
ترمز ناگهانی سرویس مدرسه در امیدیه 13 نفر را راهی بیمارستان کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:312024-01-29حوادث

ترمز سرقت در کرمانشاه کشیده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با ائمه جمعه کرمانشاه و شهرستان های تابعه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس به عنوان ضابط قانون مدتی است که مطالبه گری خود را از دستگاه های اجرایی و مسوول در حوزه کاهش سوانح ترافیکی را آغاز کرده است و خوشبختانه به نتایج خوبی هم رسیده ایم.

وی با بیان اینکه این مطالبه گری در کاهش مشکلات ترافیکی و همچنین سوانح منجر به فوت و آسیب دیدگی تاثرات خوبی داشته است، گفت: در این مطالبه گری دستگاه های مانند شهرداری، اداره برق، دادستانی، استانداری و.

پای کار آمده اند و در کنار پلیس هر کدام به وظایف خود عمل می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 6 نقطه حادثه خیز مورد بازدید میدانی مسوولان دستگاه های مسوول قرار گرفته است، گفت: کار اصلاح این نقاط آغاز شده و حتی برخی از آن ها نیز به پایان رسیده است.

وی در ادامه به آغاز طرح امنیت محله محور اشاره کرد و گفت: این طرح خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشته است از جمله اینکه می توان عنوان کرد ترمز سرقت در استان کشیده شده و رشد 13 درصد سرقت ها که تا 2 ماه ابتدایی سال ادامه داشت امروز به صفر رسیده است.


برچسب ها: کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - مطالبه گری - استان کرمانشاه - انتظامی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

ترمز سرقت در کرمانشاه کشیده شده است

ترمز سرقت در کرمانشاه کشیده شده است