مطالب مرتبط:
گفت و گوی تفصیلی| ساختار و تغییرات قوانین انتخابات 11 اسفند
فرمانده سپاه کردستان: پاسخ توطئه های دشمن را در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خواهیم داد
روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات در ایلام تا فردا 19 بهمن ماه ادامه دارد
حضور حداکثری در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن امنیت آور است
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دشمن را ناامید می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 09:202024-02-08سياسي

گنجی: راهپمایی 22 بهمن پیش مقدمه برای انتخابات 11 اسفند است


رییس صندوق رفاه دانشجویان به تجدید حیات جمهوری اسلامی با راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ما هرساله با راهپیمایی خود از کشور حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیروزی انقلاب اسلامی ایران فجری بود که دامن افق ها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران اسلامی را نورباران کرد تا خاستگاه ارزش های ماندگار الهی و سرمنشاء رهایی از وابستگی ها باشد و این بهار، نوری پر درخشش و ترجمانی از آیه شریف جاء الحق و زهق الباطل و مقدمه و پیش زمینه انقلاب عظیم حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد شد.

مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجدید حیات جمهوری اسلامی است و هرساله مردم با راهپیمایی خود از کشور حمایت می کنند.

امسال به دلیل مسائل منطقه ای این راهپیمایی اهمیت ویژه ای دارد و مردم ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی و سر دادن شعار های کوبنده با دشمن اتمام حجت می کنند.

وی افزود:  انقلاب، امروز و در این پیچ تاریخی و حساس و در آستانه صعود به قله پیشرفت و عدالت بیش از دیروز نیاز به حراست و صیانت دارد که البته شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با بصیرتِ به هنگام و پیروی محض از ولایت مطلقه فق


برچسب ها: صندوق رفاه دانشجویان - راهپیمایی - راهپیمایی 22 بهمن - خبرگزاری فارس - جمهوری اسلامی - اسلامی - انقلاب اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

گنجی: راهپمایی 22 بهمن پیش مقدمه برای انتخابات 11 اسفند است

گنجی: راهپمایی 22 بهمن پیش مقدمه برای انتخابات 11 اسفند است