مطالب مرتبط:
فیلم| چرا حضور مردم ایران در انتخابات برای دوست و دشمن مهم است؟
فیلم| چرا حضور مردم ایران در انتخابات برای دوست و دشمن مهم است؟
تبلیغات صوتی روی «ایران صدا» برای نامزدهای انتخابات فراهم شد
تبلیغات صوتی در «ایران صدا» برای نامزدهای انتخابات فراهم شد
نامه احمد مازنی به شورای نگهبان: با رد صلاحیت های بسیار از نیروهای اصلاح طلب و اعتدالی انتخابات رقابتی شد یا بالعکس؟ چرا در شرایطی که کشور نیاز به حضور حداکثری مردم دارد با عدم تایید صلاحیت بسیاری افراد موجه و مورد قبول مردم دامنه انتخاب تنگ تر شده !؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 16:502024-02-08سياسي

انتخابات در ایران مظهری از اراده مردم است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انتخابات یکی از ثمرات پُر برکت انقلاب اسلامی است و مظهری از اراده مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری امروز در نشست تبیینی دستاوردهای انقلاب اسلامی که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، انتخابات را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی دانسته و اظهار کرد: نوع انتخابات موجود در ایران قابل مقایسه با کشورهای مدعی دموکراسی دنیا نیست چرا که انتخابات در ایران مظهری از اراده مردم است و مردم با درک درست از آن همواره در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی افزود: مسوولان برای امیدآفرینی، خدمات نظام  را به درستی تبیین کنند تا نسل امروز به رغم فضاسازی های کاذب در جریان این پیشرفت ها قرار گیرد.

همه ما از کوچک تا بزرگ و در هر جایگاهی، باید تلاش کنیم که حرکت ها به سمت ایجاد جامعه توحیدی باشد و به این منظور ضرورت دارد وظیفه خود را به درستی ادا کنیم.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران مقدمه ای برای ظهور حضرت امام زمان است، ادامه داد: به فرموده امام خمینی(ره) این انقلاب اسلامی آمده است تا برای ظهور حضرت مهدی(عج) زمینه سازی کند تا جهان را عدل و داد فرا بگیرد.


برچسب ها: انتخابات - انقلاب اسلامی - اسلامی - دستاوردهای انقلاب اسلامی - استان اردبیل - در ایران - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در ایران مظهری از اراده مردم است

انتخابات در ایران مظهری از اراده مردم است