مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 20:202024-02-05ورزشي

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب شد


احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی محسن نعمتی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب کرد.

 متن حکم احمد وحیدی خطاب به محسن نعمتی به شرح زیر است:  بسمه تعالی  جناب آقای محسن نعمتی  سلام علیکم  بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس و با توجه به تایید معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب می شوید.

 امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع به ویژه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت مردمی و وزارت متبوع موفق باشید و با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی با بهره گیری از آموزه های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمایید.

مشاور اجرایی استاندار فارس منصوب شد محمدهادی ایمانیه در حکمی عبدالعلی کریمی را بعنوان مشاور اجرایی استاندار فارس منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب شد