مطالب مرتبط:
پادکست | سه ماه طلایی رجب، شعبان و رمضان را قدر بدانید
پادکست | فرصت های ماه رجب
فرصت های باقی مانده ماه رجب را از دست ندهیم
اعمال شب و روز هجدهم ماه رجب
اسماعیلی: جایزه یاسین برای ماه رمضان راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 11:252024-01-30سياسي

دعای ماه رجب؛ مقدمه درک ماه رمضان است


سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: مطالبه درک ماه رمضان یکی از دعای ماه رجب است؛ پیامبر اعظم(ص) با آغاز ماه رجب دعا می کردند تا خداوند متعال توفیق روزه و شب زنده داری و حفظ زبان و چشم را در ماه رجب عنایت فرماید.

- ایسنا/قم سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: مطالبه درک ماه رمضان یکی از دعای ماه رجب است؛ پیامبر اعظم(ص) با آغاز ماه رجب دعا می کردند تا خداوند متعال توفیق روزه و شب زنده داری و حفظ زبان و چشم را در ماه رجب عنایت فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی، سخنران حرم مطهر بانوی کرامت، در محفل معارفی حرم حضرت معصومه(س)، که شامگاه 9 بهمن ماه، در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرازی از نامه 31 نهج البلاغه به عنوان طولانی ترین نامه تربیتی به امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: این نامه در بردارنده اهمیت دعا است و خدایی که خزائن آسمان و زمین در دست اوست اجازه داده است تا او را فرابخوانیم و خود ضامن اجابت دعا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، وی با بیان اینکه باید از خدا بخواهیم تا رحمتش را شامل حال ما نماید و خداوند متعال بین خود و بندگانش حجابی قرار نداده است، اظهار کرد: قرآن کریم می فرماید: وابتغو الیه الوسیله سنگین بودن بارگناهانمان ما را مجبور می سازد، تا اهل بیت(ع) و


برچسب ها: ماه رمضان - حرم مطهر - شب زنده داری - حجت الاسلام والمسلمین - سخنران - رمضان - خداوند
آخرین اخبار سرویس:

دعای ماه رجب؛ مقدمه درک ماه رمضان است

دعای ماه رجب؛ مقدمه درک ماه رمضان است