مطالب مرتبط:
بهره گیری از نتایج کنفرانس «دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم» در جهت آموزش و فرهنگ سازی
نیکفر: سپاهان نماینده کل کشور است/ حضور بانوان در نقش جهان تایید شد
مناظرات دانشجویی نقش پررنگی در ترویج فرهنگ مناظره دارد
هدف ما ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار است
طرح های کلان کشور پیوست های اقلیمی می خواهد/ نقش بلند مرتبه سازی ها در آب و هوای شهرها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 15:252024-02-14سياسي

نقش تعیین کننده آموزش در توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور


رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: آموزش و کارآفرینی در کنار یکدیگر در توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء آن در کشور نقش تعیین کننده دارند.

- ایسنا/لرستان رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: آموزش و کارآفرینی در کنار یکدیگر در توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء آن در کشور نقش تعیین کننده دارند.

امین طاهری گراوند، 25 بهمن ماه، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره)، با اشاره به اینکه مراکز رشد، بستر واقعی را برای کارآفرینان جوان فراهم می کنند و به بقا و رشد شرکت ها کمک می کنند، گفت: آنچه که در توسعه فرهنگ کارآفرینی و ارتقاء آن در یک کشور نقش تعیین کننده ای دارد، آموزش و کارآفرینی در کنار یکدیگر است که این مهم در مراکز رشد دانشگاهی به مراتب میسرتر خواهد بود.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را استفاده بهینه از ظرفیت های زیرساختی و علمی موجود در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) در جهت بهبود و سرعت بخشی به توسعه فناوری در شهرستان بروجرد برشمرد.

طاهری گراوند ابراز امیدواری کرد با عقد این تفاهم نامه و همکاری های مشترک پارک و دانشگاه، عملکرد مرکز رشد شهرستان بروجرد تقویت شود و شاهد رونق هر چه بیشتر تولید و گرایش اعضای هیات علمی و دانشجویان به ثبت شرکت های دانش بنیان باشیم.


برچسب ها: پارک علم و فناوری لرستان - کارآفرینی - پارک علم و فناوری - علم و فناوری - رییس پارک علم - لرستان - امضای تفاهم نامه همکاری
آخرین اخبار سرویس:

نقش تعیین کننده آموزش در توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور

نقش تعیین کننده آموزش در توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور