مطالب مرتبط:
آلودگی رودخانه ارس به زودی برطرف می شود
آلودگی رودخانه ارس به زودی برطرف می شود
آلودگی رودخانه ارس به زودی برطرف می شود
با تشکیل گارگروه مشترک ایران و ارمنستان، آلودگی ارس به زودی برطرف می شود
با تشکیل کارگروه مشترک ایران و ارمنستان، آلودگی ارس به زودی برطرف می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 14:252024-02-10اجتماعي

آلودگی ارس به زودی برطرف می شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک و نشست های دو جانبه با کشور ارمنستان برای رفع آلودگی رودخانه ارس، گفت: براساس کارگروه و تفاهم های ایجاد شده در بازه زمانی کوتاهی آلودگی ارس رفع خواهد شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، علی سلاجقه در مراسم افتتاح هماهنگ 67 پروژه محیط زیستی که صبح امروز (شنبه 21 بهمن 1402) در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، افزود: در راستای کاهش آلودگی رودخانه ارس، دو کشور ایران و ارمنستان ارتباطاتی داشتند، در همین دوره اول، معاونت انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در این کارگروه متشکل از وزارت صمت، وزارت نیرو و جهاد کشاورزی و امور خارجه در کشور ارمنستان حضور یافتند که سه تفاهمنامه در آن کارگروه شکل گرفت.

وی اظهار کرد: وزارت صمت، وزارت کشور و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مسئول کارگروه کل فرایند را مدیریت می کنند اما از برخی دستگاه ها گلایه داریم، دستگاه هایی که وظایف مشخصی دارند و باید خود را معرفی کنند اما بسیاری این کار را نکردند، برخی از دستگاه ها با مکاتباتی که انجام شد و حتی پیگیری های شخصی اینجانب، معرفی را انجام دادند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: کشور ارمنستان به خوبی به وظایف خود عمل کرده است و در بازه زمانی یک ماهه کارگروه خود را معرفی کرد.


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست - کارگروه - آلودگی رودخانه - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - آلودگی
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی ارس به زودی برطرف می شود

آلودگی ارس به زودی برطرف می شود