مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-17اجتماعي

سرعت وزش باد در شهرکرد به 130 کیلومتر بر ساعت رسید


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال وبختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد در شهرکرد به 130 کیلومتر بر ساعت رسید که وزش باد شدید تا پایان امروز در سطح استان وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال وبختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد در شهرکرد به 130 کیلومتر بر ساعت رسید که وزش باد شدید تا پایان امروز در سطح استان وجود دارد.

معصومه نوروزی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی که روز پنجشنبه وارد استان شده بود اواخر وقت امروز از استان خارج می شود و برای فردا صبح اندکی دمای هوای استان کاهش می یابد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال وبختیاری افزود: تا پایان وقت امروز وزش باد در سطح استان شدید است و در مناطق مختلف شدت آن متفاوت است، گرچه طی 24 ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد در شهرکرد به 130 کیلومتر بر ساعت و در کوهرنگ به 148 کیلومتر بر ساعت رسید.

وی تاکید کرد: به دلیل وزش باد شدید توصیه می شود افراد از قرار گرفتن در کنار درختان، تابلوهای تبلیغاتی و دیوارهای نیمه کاره ساختمان ها خودداری کنند زیرا احتمال سقوط اجسام وجود دارد.

نوروزی بیان کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه با عبور امواج ضعیف بارش هایی به صورت خفیف در برخی مناطق استان به ویژه برای منطقه کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وزش باد در شهرکرد به 130 کیلومتر بر ساعت رسید

سرعت وزش باد در شهرکرد به 130 کیلومتر بر ساعت رسید