مطالب مرتبط:
تشکیل 62 شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در خراسان رضوی
تشکیل 62 شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در خراسان رضوی | دادگاه های ویژه اطفال تا پایان سال ایجاد خواهد شد
تشکیل 62 شعبه ویژه در خراسان رضوی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی
62 شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در خراسان رضوی تشکیل شد
تشکیل 62 شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 18:302024-02-04سياسي

62 شعبه دادگستری خراسان رضوی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می کند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خراسان رضوی گفت: شعبه های ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات و کمیته فضای مجازی در مراکز استان تشکیل شده است و در کل استان 62 شعبه ویژه به جرائم و تخلفات انتخاباتی رسیدگی می کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدامیر مرتضوی، در نشست خبری ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی که امروز 15 بهمن 1402 برگزار شد اظهار کرد: یکی از رسالت های اصحاب رسانه حمایت از اقدامات دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در دادگستری خراسان رضوی ابراز کرد: در سال 1392 به استناد ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری طرحی به قوه قضاییه ارائه شد که ستاد های پیشگیری، رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی را تشکیل دهیم.

  مرتضوی با اشاره به اینکه تبلیغات موضوع مهمی در انتخابات است، افزود: در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی فصل 6 را به تبلیغات اختصاص داده ایم که به صورت مفصل مصادیق تبلیغات مشخص شده است.

رفتار هایی که در فضای عمومی جرم است در فضای مجازی نیز جرم محسوب می شود و قابل رسیدگی است که در قانون موارد لازم پیش بینی و اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: در فصلی از قانون انتخابات در مورد جرائم و مجازات صحبت شده و برای تبلیغات و رفتار های مجرمانه غیر از تبلیغات مجازات تعریف شده است.


برچسب ها: انتخابات - دادگستری خراسان رضوی - خراسان رضوی - تخلفات انتخاباتی - انتخاباتی - قانون انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

62 شعبه دادگستری خراسان رضوی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می کند

62 شعبه دادگستری خراسان رضوی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می کند