مطالب مرتبط:
سلاجقه: بیست و ششمین تالاب ایران در کنوانسیون رامسر ثبت شد / با انجام اقدامات احیایی 2 هزار هکتار به سطح تالاب میانکاله افزوده شد
لطیفی: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم افزایش بهره وری در کشور است
پرداخت تسهیلات برای ساخت 43 هزار و 545 واحد روستایی در دولت سیزدهم
رییسی: با 11 پرتاب ماهواره ای، تحریم ها را شکست دادیم / اقدامات انجام شده جلوه «ما می توانیم» است؛ همین کار، تحریم و تهدید را به فرصت تبدیل کرد
واکنش عمار الحکیم به اقدامات بی ثبات کننده امنیت منطقه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 20:252024-02-03سياسي

توجه به زیر ساخت های رامسر و تنکابن از اقدامات دولت است


استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرستان رامسر به رغم اینکه عروس ایران نام گرفته اما مورد توجه قرار نگرفت، گفت: بنا داریم این شهرستان بین المللی به لحاظ زیر ساختی بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرستان رامسر به رغم اینکه عروس ایران نام گرفته اما مورد توجه قرار نگرفت، گفت: بنا داریم این شهرستان بین المللی به لحاظ زیر ساختی بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سید محمود حسینی پور عصر امروز، 14 بهمن ماه در آیین کلنگ زنی پروژه مخزن 10 هزار مترمکعبی آب آشامیدنی گالش محله رامسر، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم از انقلاب جدایی ناپذیرند، در تمامی عرصه ها حضوری پررنگ داشته و در سرنوشت خود مشارکت دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای برگزاری اجلاس خزر به میزبانی رامسر، این شهر باید دارای زیرساخت های مطلوب باشد، تصریح کرد: موضوع آب یکی از همین زیرساخت هاست و دنبال این هستیم اقداماتی انجام دهیم که گشایش خوبی در منطقه رقم بخورد.

این مسئول از سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری در رامسر خبرداد و گفت: ایجاد مجتمع بهداشتی در رامسر می تواند زمینه ساز حضور کشورها در منطقه شود.


برچسب ها: استاندار مازندران - مازندران - شهرستان - شهرستان رامسر - رامسر - استاندار - زیر ساخت
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زیر ساخت های رامسر و تنکابن از اقدامات دولت است

توجه به زیر ساخت های رامسر و تنکابن از اقدامات دولت است